S VE.Direct to Bluetooth rozhraním môžete získať aktuálne informácie o stave zariadenia s historickými hodnotami a dokonca môžete pripojené zariadenia Victron Energy konfigurovať.
Rozhranie spolupracuje s aplikáciou VictronConnect. Je k dispozícii k stiahnutiu je pre Android a iOS zariadenia.
Podporované produkty VICTRON
Dongle môže byť pripojený na všetky produkty VICTRON, ktoré majú vstavaný VE.Direct port. Pre úplný zoznam viď manuál VictronConnect App .
Poznámky k inštalácii
- Pripojte rozhranie priamo k produktom. Rozhranie nie je možné pripojiť k komunikačným rozhraniam GX ( Cerbo, Venus, Ekrano, Color Control ).
- Nie je možné monitorovať produkt používať s pomocou rozhrania a zároveň používať rozhranie GX.
- Nie je možné predlžovať kábel VE.Direct.
Podporované telefóny a tablety
Použitý prístroj musí mať Bluetooth 4.0 (BT LE). Úplný zoznam zariadení nájdete v príručke VictronConnect .
VictronConnect App
Dongle spolupracuje s VictronConnect App. Odkazy na stiahnutie pre iPhone, iPad, rovnako ako Android zariadenia sú k dispozícii na softvérovej stránke Victronu https://www.victronenergy.cz/support-and-downloads/software
Postup spárovania
Predvolený kód PIN je 000000
Po pripojení môžete zmeniť PIN kód pomocou tlačidla (i) v pravom hornom rohu aplikácie.
Pokiaľ dôjde k strate PIN kódu, nastavte ho na 000000 stlačením a podržaním tlačidla.
LED stavové kódy
Rozhranie má dve LED diódy, stavovú LED Bluetooth (modrá), a chybovú LED (červená). Pri zapnutí sa rozsvietia obe diódy.
Riešenie problémov:
Nevidím svoj produkt na obrazovke displeji
- Iba jeden telefón alebo tablet môže byť pripojený k rozhraniu súčasne. Uistite sa, že žiadne ďalšie zariadenie nie je pripojené k rozhranie, a skúste to znova.
- Rozhranie nepodporuje všetky produkty VICTRON. Skontrolujte, či je výrobok Victron uvedený v návode.
- Rozhranie je napájané cez kábel VE.Direct. Uistite sa, že rozhranie je pripojené k podporovanému zariadeniu a LED bliká pri pripájaní kábla, alebo či je zapnuté napájanie.
Nemôžem sa pripojiť k rozhraniu
- Uistite sa, že ste dostatočne blízko k rozhraniu. V otvorenom priestore, vo vzdialenosti cca do 20 metrov by malo fungovať.
- Problémy s pripojením môžu byť spôsobené nesprávnym spárovanie Bluetooth. Skúste znovu spárovanie tak, že najprv odstránite párovanie z telefónu: prejdite do Nastavenia telefónu, potom zvoľte funkciu Bluetooth. Kliknite na iconu vedľa "VE.Direct LE" zariadenia a zvoľte "Zabudnúť na toto zariadenie". Potom otvorte aplikáciu VictronConnect znova a z opäť vyberte vyhľadať zariadenia. Nastavte rozhranie do režimu párovania stlačením tlačidla, vyberte produkt VICTRON na obrazovke danej aplikácie. Potvrďte párovanie a mali by ste byť pripojení.
Aktualizácia firmware rozhrania
Pri prvom pripojení s novou verziou VictronConnect sa môže sa stať, že firmware rozhrania je potrebné aktualizovať. Majte na pamäti, že táto aktualizácia firmvéru môže byť trochu zložitejšia: všetky kroky treba trpezlivo a presne dodržiavať.
Aktualizácia môže vyžadovať viac krokov: proces sa opakovať, kým položka rozhrania nezmizne zo zoznamu a produkt bude pripojený k rozhraniu. Ak sa v proces aktualizácie preruší jednoducho aplikáciu zatvorte a znova otvorte. To by malo obnoviť proces aktualizácie do posledného dokončeného kroku.
Tabuľka dát
- Záručná doba:
- 2 roky + záruka výrobcu 3 roky
Špecifické referencie
- MPN
- ASS030536011